with my bubu shayang :)



heydearblogger ? sebelah lynda tuhh :) my littlebrother ..        hee ? memg rapat sangat dgn dye aww . ta pena jauh :) hahaxp , lynda and apit call dy bubu , that means (budabuncett) hahahxp . wee ? dy la teman date sayee orhhh . btw ? dy nyrh hyperactive sangatt ,kekadg rase na cbutlutut kot jageh dy ;| wahaha . tyme dy mengamokkn ? dy berguling satuu lantai uh ? muuahh kushkushhotaheiii . poo rahhh =_=..


if dengan tina ? dy suke kott , haha :) coz durg samesame hyper bhaii .wahah ...
act , tulis nehh ? coz boringg gaga :) tade stury yg hebad laa , tungu opening school laa :)mesty ade hot sturyy . byebye blogger :*